Mama Said - 8th anniversary
Sevgi yoksunluğunun 8. yılındayız. 8 yıl… ne uzun süre. Bu yıl doğum günümde hesapladım. Annem benim yaşımdayken ben 8 yaşındaydım. Şimdi annem öleli 8 yıl oluyor. Oradan düşün işte, ne kadar uzun. İnsan bazı şeylere alışır diyorlar. Günlere, yokluklara, eksik kalan masalara. Ama alışmak dediğin şey tam olarak ne, emin değilim. Çünkü alışmak biraz hafiflemek gibi anlatılıyor. Oysa bu his hafiflemiyor. Sadece şekil değiştiriyor. Eskiden daha çok acıtıyordu. Şimdi daha çok yer kaplıyor....